Iz medija

Poslovni dnevnik: Oglasi ne vrijede ako su prodavači neljubazni!

Sretna.hr: Aktivirajte sreću pravim riječima!

Novi List: Turistima se zaboravimo zahvaliti i nasmiješiti!

MojPosao: Za stvaranje prvog dojma potrebno je svega 7 sekundi! 

Slobodna Dalmacija: Kvalitetna usluga dovodi kupca i povećava profit.

Poslovni savjetnik: Osmijehom do bolje usluge u turizmu!

Večernji list: U turizmu tek pokoji radnik goste isprati riječima: “Dođite opet!”

Brušenje ACI standarda: Standardi komunikacije telefonom i e-mailom.

Seminar: “Vrhunska tajnica” Kako reći ne i ne osjećati se krivom? 

Forum obiteljskog smještaja, Dubrovnik 2016: Kvaliteta usluge i dodatna prodaja.

“Human2Human” konferencija: Kako nas drugi vide? 

Glas Slavonije: Potplaćeni i neljubazni prodavači mogu uništiti poslodavca.

Turistička zajednica grada Krka: Kvaliteta usluge u turizmu.

Primošten Plus: Škrti smo s osmijesima,a ne znamo ni prodati!

Volim Lošinj: Tajni gost potvrdio lošinjsku kvalitetu!

Lika Online: Tribina za građane i turističke djelatnike. 

Jastrebarsko.hr: Izbor NajTajnice javnih institucija za 2012. godinu.