Otvorene radionice

ZAPOSLENIK BEZ STRESA = ZADOVOLJAN KLIJENT 

Trodnevna radionica komunikacijskih vještina

Jeste li znali je potrebno samo 7 sekundi da netko o nama stekne dojam?

A znate li koji ste komunikacijski tip?

A što je sa stresom? Kako ga se riješiti? 

Što god da radili jedno je sigurno – niti u jednom trenutku ne prestajemo komunicirati. Čak ni kada šutimo mi ne prestajemo s komunikacijom. Moramo osvijestiti što komunicimamo i dok šutimo kako bismo mogli vladati time što ćemo nekome reći. A i onda postoji šansa da će nas netko krivo doživjeti.

Ova trodnevna radionica nastala je upravo zato što je današnji klijent zahtjevniji nego ikada, a komunikacijske tehnike su se uvelike promijenile unazad samo nekoliko godina. Jeste li u toku, što je to što možete brže i bolje? Ovoj radionici je cilj razmjena iskustava i odličnih ideja u komunikaciji – pridružite nam se!

Kako je ova radionica zamišljena?

I DAN – Kako komuniciram?

  • Prvi dojam
  • Neverbalna komunikacija, govor tijela
  • Koji me neverbalni znakovi odaju kada mi je neugodno
  • Kako izgledati samouvjereno
  • Osnove prezentacijskih vještina
  • Komunikacijski tipovi ljudi

Predavač: Sanja Gomuzak, trenerica komunikacijskih vještina

II DAN – Komunikacija s teškim sugovornicima

  • Zašto nam je netko „težak“
  • Osobna, pismena i telefonska komunikacija s teškim sugovornicima
  • Rješavanje reklamacija
  • Kako reći da je nešto nemoguće, a ne izazvati sugovornika
  • Kako reći ne i ostati „cool“

Predavač: Sanja Gomuzak, trenerica komunikacijskih vještina

III DAN – Upravljanje stresom

  • Priča o dva kruga (prepoznavanje stresa)
  • Što je stres i što čini našem tijelu
  • Pozitivna doza stresa
  • Kako se riješiti stresa
  • Što kada netko drugi utječe na moj stres

Predavač: Sandro Kraljević, psiholog

Kome je namijenjena?

Svima koji su svakodnevno u kontaktu s mnogim klijentima, ali i kolegama te nadređenima te nailaze na mnoge izazove. Ako želite mudrije vladati komunikacijom, a da pri tome potrošite minimalno svoje energije i ostanete „svoji“ i zdravi onda je ovo prilika koju ne želite propustiti.

KADA:

  1. dan: 29.11. od 9 do 15 sati
  2. dan: 4.12. od 9 do 15 sati
  3. dan: 13.12. od 9 do 15 sati

GDJE: Nova Galerija, Zagrebačka avenija 104, Zagreb

KOTIZACIJA: 2.300,00 kn  za sva tri termina (tvrtka nije u sustavu PDVa)

 Cijena uključuje:

  •  3 dana/radionice
  • Materijale s predavanja
  • Kave i ručak u restoranu Il camino (u sklopu zgrade)
  • Parking u garaži
  • Potvrde o sudjelovanju

Broj osoba je ograničen zbog interaktivnog rada pa na vrijeme osigurajte mjesto na radionici!

 

 

TEMA: PRODAJNE VJEŠTINE

Što god da prodajete, bilo proizvod ili uslugu, sigurno ste se do sada uglavnom oslanjali na metode pokušaja i pogrešaka te tako ipak najbolje naučili. Današnji kupac zahtjevniji je nego ikada, a prodajne tehnike su se uvelike promijenile unazad samo nekoliko godina. Jeste li u toku, što je to što možete brže i bolje? Ovoj radionici je cilj razmjena iskustava i odličnih ideja u prodaji – pridružite nam se!

Zašto ovu radionicu ne smijete propustiti?

Nakon što razmijenimo iskustva i razne prodajne trikove kojima smo se do sada manje ili više uspješno služili, proučit ćemo detaljnije kako kupac razmišlja. Što se događa u njegovoj glavi dok razgovara s nama ili se interesira za kupnju našeg proizvoda ili usluge. Kada napravimo dobru analizu kupčevog ponašanja i razmišljanja, onda ćemo i razviti strategiju kako mu pristupiti s ciljem što boljeg rezultata. Mnoge stvari radimo potpuno nesvjesno i automatski, a štete nam. Osvijestit ćemo ih i vrlo brzo postati uspješniji.

Kome je namijenjena?

Svima koji rade u prodaji direktno s kupcima ili klijentima, bilo da se radi o klasičnim kupcima ili tvrtkama. Svakako je dobro da se priključe svi oni koji žele pratiti trendove u prodaji, oni koji žele biti korak ispred ostalih prodavača. I svakako korak ispred kupca.

Što ćemo sve naučiti?

–          kako kupac razmišlja

–          verbalna i neverbalna komunikacija

–          kako kupčevim riječima prezentirati proizvod

–          kako argumentirati i opravdati svoj proizvod ili uslugu

–          komunikacijski stilovi

–          kako ostati smiren u slučaju provokacija

–          kako zaključiti prodaju

KADA: 22. veljače 2018.

GDJE: Nova Galerija, Zagrebačka avenija 104, Zagreb

KOTIZACIJA: 980,00 kn

Broj osoba je ograničen zbog interaktivnog rada pa na vrijeme osigurajte mjesto na radionici.

PRIJAVITE SE I OSIGURAJTE SVOJE MJESTO VEĆ DANAS!

TEMA: KOMUNIKACIJA S TEŠKIM KUPCIMA/SUGOVORNICIMA

30.8.2017., od 9:00 do 15:00 sati

Pripremite se za jesen, bilo da očekujete teže sugovornike, trebate nešto ispregovarati za sebe, izboriti se,… Što god, a da nije ugodno za vas, a ni sugovornik vam nije baš drag.

Zašto ovu radionicu ne smijete propustiti?

Iako teških sugovornika ustvari nemamo jako puno, dovoljan je jedan težak da nam potroši energije za 20 „normalnih“ zar ne? Nažalost, tih teških se ne možemo riješiti, uvijek će ih biti, no možemo naučiti kako ne potrošiti i zadnji atom snage živcirajući se zbog njega. Postoje vrlo korisne tehnike kojima možemo upoznati sebe, otkriti nove resurse za takve razgovore, ali i mnoge tehnike i okidače kojima ćemo takav razgovor dovesti pod kontrolu pa čak i upravljati njime. Kada naučimo kako voditi težak razgovor onda je puno lakše i doći do cilja koji imamo. Dobrom pripremom za takve situacije osigurat ćete si više od pola uspjeha!

Kome je namijenjena?

Svima koji se ponekad nađu u situaciji da ne znaju kako izaći na kraj s teškim sugovornikom, kojima takvi sugovornici dolaze sve češće te koji zbog njih postaju potpuno iscrpljeni na kraju dana. Onima koji su donijeli važne odluke, no sada ih moraju provesti u djelo i ispregovarati sa ne baš ugodnim sugovornikom.

Što ćemo sve naučiti?

–          zašto nam je netko „težak“

–          što se događa u našem tijelu za vrijeme takvog razgovora

–          koliko bez riječi možemo utjecati na sugovornika

–          moć riječi – kako mudrim odabirom riječi utječemo na sugovornika

–          kako odgovoriti na reklamaciju

–          koji su moji resursi koje mogu koristiti u komunikaciji

–          koji je moj komunikacijski stil – mane i koristi

–          kako reći NE i DOSTA JE, a da vas zaista čuju

KADA: 30.8.2017., od 9:00 do 15:00 sati

GDJE: Nova Galerija, Zagrebačka avenija 104, Zagreb

KOTIZACIJA: 950,00 kn

PRIJAVA: najkasnije do 25.8.2017. na mail sanja@sofis-savjetovanje.hr (poslati ime i prezime, tvrtku, OIB i e mail kontakt + mobitel)

Broj osoba je ograničen zbog interaktivnog rada pa na vrijeme osigurajte mjesto na radionici