O predavaču

SANJA GOMUZAK, diplomirani ekonomist, trenerica komunikacijskih i prodajnih vještina

 

Većinu je svog radnog  petnaestogodišnjeg iskustva stekla upravo na poslovima koji su bili usko vezani uz unapređenje prodaje i odnose s kupcima ili klijentima. Diplomirala je na Fakultetu za turistički menadžment u Opatiji upravo na temu kvalitete usluge.

Kao unapređivač prodaje radila je i za neke veće tvrtke poput Bavaria piva i Atlantic grupe. Za kvalitetu usluge specijalizirala se za vrijeme rada u Heraklei, agenciji za mystery shopping, prvoj takvoj u Hrvatskoj. U 12 godina koliko je tamo radila, od tajniče do direktorske pozicije  sudjelovala je na mnogim projektima i  istraživanjima odnosa između kupca i djelatnika. Na mjestu direktorice u 5 godina stekla je bogato iskustvo na području pregovaranja, prodaje, vođenja ljudi, organizacije projekata istraživanja i edukacija

Dodatno je završila i NLP leadership akademiju kako bi još bolje naučila kako ljudi funkcioniraju te zbog čega dolazi do određenih obrazaca ponašanja te kako ih mijenjati. Kao certificirani coach koristi mnoge metode u kreativnim radionicama za unapređenje kvalitete usluge za mnoge poznate tvrtke.

Spojila je tako praktično iskustvo s terena kroz tisuće izvještaja tajnih kupaca iz gotovo svih djelatnosti s teorijskim znanjima iz psihologije što je rezultiralo odličnim programima za edukaciju djelatnika primjenjivim u raznim djelatnostima i specifičnim situacijama u prodaji.

Pokrenula je i Herakleinu Customer Service Akademiju koja je uspješno odškolovala već petu generaciju te se priprema za šestu. Čest je govornik na mnogim konferencijama o prodaji u zemlji kao što je Superprodavač, ali i na raznim regionalnim konferencijama. Predavačica je i na Akademiji za tajnice i tajničko poslovanje na temu kvalitete usluge. Organizatorica je Herakleinog godišnjeg eventa Mystery shopping dan – dan posvećen kvaliteti usluge koji okuplja stručnjake na tu temu.

Organizatorica je projekta “Osmijeh moga grada” kojem je potporu dala Turistička zajednica grada Zagreba, a u koji su bili uključeni poznati hrvatski hoteli, turističke agencije i turistički informativni centri. Cilj projekta bio je podizanje svjesnosti uslužnih djelatnika o tome koliko je srdačnost važan faktor u svakodnevnom radu te koliko jedna mala gesta poput osmijeha može doprinijeti njihovom poslovanju.

Kao vrstan poznavatelj kvalitete usluge te odnosa između kupaca i djelatnika, svoj rad dalje usmjerava prema onima koji žele svoje  poslovanje unaprijediti i osigurati si zadovoljne i lojalne klijente i suradnike.

Sanja je često i terenski edukator što znači da svoje znanje i iskustvo prenosi direktno na djelatnike u stvarnim situacijama kroz praktičan rad.