Kako Google oglašavanje može pomoći u rastu brenda i same tvrtke?

Oglašavanje na Googleu, posebice putem Google Adsa, omogućuje brendu da dosegne veliku publiku putem rezultata pretraživanja i prikaznih oglasa. To može povećati vidljivost brenda ili same tvrtke i učiniti je lakše vidljivom potencijalnim kupcima.

Google Ads omogućuje tvrtkama i pojedinim brendovima da ciljaju svoje oglase na određenu publiku na temelju čimbenika kao što su lokacija, demografija i interesi. To može pomoći da se oglasi robne marke prikazuju najrelevantnijoj publici koja će najvjerojatnije izvršiti konverziju.

Google Ads pruža detaljnu analitiku i izvješćivanje, omogućujući praćenje izvedbe svojih oglasa i donošenje informiranih odluka o svojim naporima u oglašavanju.

Uključivanjem  različitih veza(sitelinks) na web-mjesto svoje tvrtke u svoje Google oglase, možete privući više prometa na svoju web-lokaciju, istaknuti trenutne akcije i zanimljivosti, te potencijalno povećati prodaju.

Google pretraživačka mreža

Primjer pretraživanja na Google tražilici:

Gornji primjer je faza u kojoj potencijalni kupci znaju za vašu tvrtku, proizvod ili uslugu.

Uz njih, oglasi na prikazivačkoj mreži mogu vas približiti osobama koje ne znaju za vaše usluge i proizvode i time povećati bazu potencijalnih kupaca.

Google prikazivačka mreža

Za što služe Google prikazivački oglasi?

  • Za promociju proizvoda ili usluga
  • Povećanje prometa na web stranici
  • Ponovno angažiranje publike
  • Generiranje upita i povećanje prodaje
  • Izgradnje svijesti o brendu

Google prikazivački oglasi moćan su alat koji tvrtke mogu koristiti za postizanje različitih marketinških ciljeva. Uz pažljivo planiranje i izvršavanje, prikazivački oglasi će vam pomoći da dođete do nove publike, povećate prodaju i izgradite svoj brend.

Trebamo li koristiti sve vrste Google oglasa?

Postoji nekoliko faza kroz koje kupac obično prolazi prije nego što donese odluku o kupnji. Ove faze mogu varirati ovisno o složenosti proizvoda i potrebama kupca, ali često uključuju:

Svijest: Kupac postaje svjestan proizvoda ili usluge koju bi mogao trebati ili željeti.

Interes: Kupac izražava interes za proizvod ili uslugu i počinje istraživati više o njima na tražilici.

Evaluacija: Kupac ocjenjuje proizvod ili uslugu kako bi utvrdio zadovoljava li njihove potrebe i vrijedi li troška, te ga uspoređuje sa sličnim proizvodima ili uslugama.

Odluka: Kupac donosi odluku o kupnji proizvoda ili usluge.

U svim navedenim fazama možemo potencijalnim kupcima prikazati naš proizvod ili uslugu bilo kroz rezultat pretraživanja ili kroz prikazivačke oglase. Ovisno o fazi, mi kreiramo prijedlog oglašavanja koji sadrži glavne smjernice kome i kada će se oglas prikazivati.

Općenito, vaši će oglasi biti vidljivi svima koji ispunjavaju kriterije ciljanja koje ste naveli i upotrebljavaju uređaj koji je kompatibilan s Google Adsom.

To može uključivati ​​ljude koji koriste Google pretraživanje, Google karte, YouTube i druge web-lokacije i aplikacije koje prikazuju Google Ads.

Također je moguće neke od oglasa prikazati posjetiteljima konkurentskih stranica dok pretražuju različite stranice druge ili iste tematike. 

Saznajte kako vam možemo pomoći da vaš brend bude prepoznatljiviji!

Uspješne suradnje…