Skip to content

Vrijeme je za konverzije!

Ako ste uspješno odradili prve dvije faze  u kojima su kupci saznali za vas i uzeli vas u razmatranje i usporedbu s konkurencijom, vrijeme je da potencijalne klijente i kupce potaknemo na kupnju putem vaših kanala prodaje(web shop, telefon, e-mail) ovisno o vrsti poslovanja. 

Ova faza ima nekoliko preklapanja s prethodnim fazama, a svaki potrošač drugačije odlučuje o kupnji. Netko treba dokaz ili “testimonial”, netko treba podršku ili više dodatnih informacija oko proizvoda ili usluge, a netko će radije uslugu isporbati u besplatnom periodu od 7 dana i nakon toga odlučiti.

  – U ovoj fazi želite kupcu što više olakšati kupnju!

– Postoje li različiti načini plaćanja, pruža li vaša web stranica zaštitu od krađe podataka, mogu li ostvariti određene popuste, garancije, postoji li vremenski limit za ostvarenje kupnje?

– Za sve to Vam treba strategija i dobro razrađen sustav!

U ovoj fazi kreiramo oglase koji će se prikazati sukladno njihovom prethodnom pretraživanju i uspoređivanju s konkurencijom.

Na primjer, ovisno o pozicioniranju proizvoda ili usluge, ne možete na luksuzni brend ići s vrtoglavim popustima, jer rušite vrijednost proizvoda u očima dosadašnjih lojalnih kupaca.

Za uspješnu provedbu ove faze konverzije, za vas provodimo

Oglašavanje Google ads
Oglašavanje putem Google prikazivačke mreže(baneri na portalima, Gmail kampanje, Youtube video kampanje) i oglašavanje putem Google pretraživačke mreže

1260673
Oglašavanje na Facebooku

69a3626742c4b92dabea987a136d5363
Oglašavanje na Instagramu

cropped-logo_odabrani.jpg
Izrada strategije "Od web posjetitelja do kupca"

Oglašavanje na Linkedinu
Oglašavanje na Linkedinu